Global Incident Map (Reloads Every 460 seconds)

ANYTHING U WANNA KNOW .....

Subscribe to Jibon007

Pic of The Day

Photobucket

Saturday, April 25, 2009

MadTV - Music Video 2



Chacarron Macarron(very serious version)


Crack make me crazy


Syphilis Girl


Wherever You Will Go



Nsync - We Promise You


eminem

Black Eyed Peas Ft. Bush - My Slump


Sylvester Stallone & Mr-T

MadTV - Music Video 1

Shakira - Whatever, Don't Matter


High School Musical

Britney Spears - "I'm a Womanizer"


P. Diddy & Kim Jong-Il - Bomb Bomb Bomb


britney spears: i am not a child


Michael Jackson Neverland Ranch parody


Michael Jackson & Justin Timberlake

yes i can

Crazy Music Video - Kim Jong IL



Confession

To My Dearest Wife,

During the past year, I have attempted to make love to you 365 times. I have succeeded 36 times, which is an average of only once every 10 days. The following is a list of why I didn't succeed more often:

We will wake the kids - 54 times

It's too late - 15 times

I'm too tired - 42 times

It's too early - 12 times

It's too hot - 18 times

Pretending to be asleep - 31 times

The neighbors will hear - 9 times

Headache or backache - 26 times

Sunburn - 10 times

Your mother will hear us - 9 times

Not in the mood - 21 times

Watching the late show - 17 times

Too sore - 26 times

New hairdo - 6 times

Wrong time of the month - 14 times

You had to go to the bathroom - 19 times


Of the 36 times that I DID succeed, the result was not always satisfying because 6 times you just laid there, 8 times you reminded me that there was a crack in the ceiling, 4 times you told me to hurry up and get it over with, 7 times I had to wake you up to tell you I was finished, and once I was afraid that I had hurt you because you started thrashing around and breathing heavy. Let's try to improve this, shall we??

Love, Your Hubby


--------------------------------------------------------------------------------

To My Dearest Husband,

I think things are a little confused. Here are the REAL reasons you didn't get more than you did this past year:

Came home drunk and tried to screw the cat - 23 times

Did not come home at all - 36 times

Did not come - 21 times

Came too soon - 38 times

Went soft before you got it in - 19 times

Cramps in your leg - 16 times

Working too late - 33 times

You had a rash, probably from a toilet seat - 29 times

Caught yourself in your zipper - 15 times

You had a cold and your nose kept running - 21 times

You had burned your tongue on hot coffee - 9 times

You had a splinter in your finger - 11 times

You lost the notion after thinking about it - 42 times

Came in your pajamas after reading a dirty book - 16 times

Thereason I laid still was because you had missed me and were screwing the sheet. You seemed to be having a good time and I didn't want to move and spoil it for you. I wasn't talking about the crack in the ceiling.What I said was, "Would you like me on my back or kneeling?" The time I was thrashing around and gasping was when you farted and I was fighting for air. Maybe you can work on your "shortcomings?"

Love, Your Wife

Thursday, April 23, 2009

Wednesday, April 22, 2009

Don't Forget Me


Beautiful Goodbye


You Could be Happy


The truth

Tuesday, April 21, 2009

Monday, April 20, 2009

Saturday, April 18, 2009

Khas utk Badut.......Ko baca cikit nie....

10 TANDA DIA HANYA MENGANGGAP ANDA HANYA “TEMAN”(KAWAN)

Bila Anda tengah mendekati seseorang, baik laki-laki maupun perempuan, dan merasa bingung apakah ’si dia’ menganggap Anda teman atau lebih dari itu. Ada beberapa tanda yang sebenarnya bisa Anda lihat dari perilakunya.

Bagi Anda yang menganggap dapat melihat ‘pertanda’ khusus dari lawan jenis, beberapa penjelasan di bawah ini mungkin akan menegaskan dan meyakinkan apakah ‘pertanda’ itu sesuai dengan dugaan Anda atau tidak.

1. Selalu melakukan apa yang Anda suka

Pada hubungan yang bersifat kasih sayang, umumnya akan ada semacam keseimbangan. Bila hari ini Anda berdua melakukan sesuatu yang Anda suka, maka hari berikutnya, Anda akan ikut melakukan apa yang ia suka. Bila Anda berdua hanya melakukan apa yang Anda suka saja, artinya ia hanya menganggap Anda sekedar teman.

2. Menolong dengan pamrih

Adalah hal yang lucu, bila ia menyarankan Anda melakukan sesuatu, namun ada pamrihnya. Misalnya saat ia pindahan, minta tolong memperbaiki komputer atau menemaninya ke rumah sakit. Bila ia hanya menelepon Anda hanya karena alasan tertentu(terutama masalah ttg org yg diminati itu), sangat jelas kalau Anda masuk kategori ‘teman’.

3. Hanya kalau tidak sibuk

Ia selalu mengatakan sibuk saat Anda membutuhkan pertolongannya, padahal ia hanya tak mau diganggu saat menonton film atau saat membaca buku.

4. Bersikap seakan semuanya baik-baik saja

Jika ia memperlakukan Anda seenaknya, sementara Anda berusaha tampil sebaik-baiknya dihadapan dia. Ia juga tak peduli apakah Anda melakukan hal yang baik atau buruk, baginya semua baik-baiknya saja demi menyenangkan Anda.

5. Bereaksi saat bersentuhan

ketika seseorang tidak memiliki hubungan asmara, ia tak akan merespon sinyal dari sentuhan Anda. Ketika Anda mencoba memeluk pundaknya, ia terlihat tak nyaman bahkan berusaha menjauh dan menganggap itu tak pantas. Maka sudah pasti ia merasa Anda hanya teman.

6. Menghindari tampil berdua di depan publik

Sikap ini yang terburuk dari penolakan di sentuh, karena ia seakan malu terlihat berduaan dengan Anda. Bila dihadapan teman-temannya, ia seakan tak melihat Anda, artinya ia berusaha menjaga jarak dengan Anda.

7. Memuji orang lain dihadapan Anda (SILA AMBIL PERHATIAN YANG INI)

Jika dalam pembicaraannya, ia kerap mengatakan teman atau orang lain yang tak ia kenal sangat menarik dan lebih fokus ke mereka, maka Anda sebaiknya yakinkan diri kalau ia tak tertarik memiliki hubungan asmara dengan Anda.

8. “Harusnya aku kenalkan kamu pada…”

Ketika ia mulai mencoba menjodohkan Anda dengan teman-temannya, artinya ia berpikir bahwa Anda temannya yang membutuhkan bantuan untuk menemukan cinta dari orang lain, dan bukan darinya. Tapi tak masalah, barangkali saja memang ada temannya yang bisa Anda ajak kencan.

9. Membawa orang lain saat kencan

Mungkin Anda berusaha membuatnya mengerti perasaan Anda, dengan mengajaknya berkencan. Tapi saat menepati janji, ia tak datang sendiri. Anda harus memahami bahwa tindakannya adalah penolakan secara halus, karena ia tak bisa mengatakannya terus terang.

10. Menyebut Anda sebagai teman atau Famili (DIGUNAKAN BILA DIA TAK TAHAN LAGI DGN PERANGAI KO)

Bila kata ini sudah tersebut olehnya, terima atau tidak, Anda harus menyadari bahwa cinta Anda bertepuk sebelah tangan. Bila Anda masih berkeras juga, kemungkinan besar yang Anda terima hanyalah kekecewaan.(BROKEN HEART)

*yo badut...jgn mare..aku dah takde cara lain nak SEDORkan diri ko tue...pas nie tak faham faham gak....tanggung sendiri...tak kuasa dah....

Friday, April 17, 2009

Thursday, April 16, 2009

Wednesday, April 15, 2009

Nice Listening



Sunday, April 12, 2009

Weiii....U Dare or Not?

LORDI - METAL ROCK















Madonna









Your heart is not open, so I must go
The spell has been broken...I loved you so
Freedom comes when you learn to let go
Creation comes when you learn to say no

There's nothing left to try
There's no more places to hide
There's no greater power than the power of good-bye
There's nothing left to lose
There's no more heart to bruise
There's no greater power than the power of good-bye

Saturday, April 11, 2009

If ONLY i know.......i prefer go to jail

A woman awakes during the night to find that her husband was not in their bed.

She puts on her dressing gown and goes downstairs to look for him.

She finds him sitting at the kitchen table with a hot cup of coffee in front of him. He appears to be in deep thought, just staring at the wall.

She watches as he wipes a tear from his eye and takes a sip of his coffee.

'What's the matter, dear?' she whispers as she steps into the room , 'Why are you down here at this time of night?'

The husband looks up from his coffee, 'I am just remembering when we first met 20 years ago and started dating. You were only 16. Do you remember back then?' he says solemnly.

The wife is touched to tears thinking that her husband is so caring, so sensitive.

'Yes, I do' she replies.

The husband pauses. The words were not coming easily.

'Do you remember when your father caught us in the back seat of my car?'

'Yes, I remember!' said the wife, lowering herself into a chair beside him.

The husband continues. 'Do you remember when he shoved the shotgun in my face and said, 'Either you marry my daughter, or I will send you to jail for 20 years?'

'I remember that too' she replies softly.

He wipes another tear from his cheek and says...

'I would have been released today.'

Friday, April 10, 2009

HOLLYWOOD UNDEAD















Enjoy







Thursday, April 9, 2009

Ibu

Orang kata aku lahir dari perut ibu..
Bila dahaga, yang susukan aku.. ibu
Bila lapar, yang suapkan aku..ibu


Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. ibu
Kata ibu, perkataan pertama yang aku sebut.. Bu!
Bila bangun tidur, aku cari.. ibu
Bila nangis, orang pertama yang datang ..ibu

Bila nak bermanja... aku dekati ibu
Bila nak bergesel... aku duduk sebelah ibu
Bila sedih, yang boleh memujukku hanya ibu
Bila nakal, yang memarahi aku... ibu

Bila merajuk... yang memujukku cuma..ibu
Bila melakukan kesalahan... yang paling cepat marah..ibu
Bila takut... yang tenangkan aku.. ibu
Bila nak peluk... yang aku suka peluk..ibu

Aku selalu teringatkan ..Ibu
Bila sedih, aku mesti talipon... Ibu
Bila seronok... orang pertama aku nak beritahu... Ibu
Bila bengang.. aku suka luah pada ..Ibu
Bila takut, aku selalu panggil.. "ibuuuuuuuuuuuuu! "

Bila sakit, orang paling risau adalah ..Ibu
Bila nak exam, orang palin g sibuk juga Ibu
Bila buat hal, yang marah aku dulu..Ibu
Bila ada masalah, yang paling risau.. Ibu

Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. Ibu
Yang selalu masak makanan kegemaranku. . Ibu
Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku, Ibu
Yang selalu berleter kat aku.. Ibu
Yang selalu puji aku.. Ibu
Yang selalu nasihat aku.. Ibu

Bila nak kahwin..
Orang pertama aku tunjuk dan rujuk... Ibu

Aku ada pasangan hidup sendiri
Bila seronok... aku cari pasanganku
Bila sedih... aku cari Ibu
Bila berjaya... aku ceritakan pada pasanganku
Bila gagal... aku ceritakan pada Ibu
Bila bahagia, aku peluk erat pasanganku
Bila berduka, aku peluk erat Ibuku

Bila nak bercuti... aku bawa pasanganku
Bila sibuk... aku hantar anak ke rumah Ibu
Bila sambut valentine... Aku hadiahi bunga pada pasanganku
Bila sambut hari ibu... aku cuma dapat ucapkan Selamat Hari Ibu

Selalu... aku ingat pasanganku
Selalu... Ibu ingat kat aku
Bila..bila... aku akan talipon pasanganku
Entah bila.. aku nak talipon Ibu
Selalu... aku belikan hadiah untuk pasanganku
Entah bila.... aku nak belikan hadiah untuk Ibuku

Rahsia Pergerakan Lelaki - Tak Jamin 100%

Tidak sukar untuk mengenali lelaki. Jika kita tahu menilai pergerakannya kita pasti akan tahu diri lelaki itu. Pada lelaki tingkahlakunya lebih memberi makna daripada kata-katanya terutama apabila dia sedang berbual dengan wanita.

1 Mengganggukkan kepala
Apabila anda berbual dengan seorang lelaki dan dia menggangguk-anggukkan kepalanya itu membuktikan yang lelaki itu seorang yang mengambil berat dan sentiasa ingat mengenai diri anda. Dia juga sentiasa membantu bila diperlukan pertolongan.

2 Mendekatkan badan
Apabila seorang lelaki mendekatkan badannya kepada diri anda bila berbual dengannya, dia adalah lelaki yang menarik dan mampu menarik ramai orang lain tetapi kadang-kadang bersikap keterlaluan.

3 Merenung
Lelaki ini jenis peminta kerana dia mahu mengetahui apa yang anda boleh tawarkan kepadanya sama ada dalam pekerjaan, persahabatan atau cinta.

4 Menggerakkan tangan dan badan
Lelaki ini memberangsangkan, bertanggung jawab dan mempunyai rasa cinta yang mendalam. Lelaki ini beranggapan kata-kata tidak cukup untuk membuktikan kesucian cinta, oleh itu pergerakan adalah sebagai bukti untuk menunjukkan kesungguhan. Dia juga seorang yang sensitif dan baik hati.

5 Suka berdiri
Apabila bercakap, anda duduk dan dia berdiri. Lelaki jenis ini melambangkan yang jiwanya suka menguasai dan mengongkong. Dia suka mempengaruhi orang lain untuk kepentingan dirinya dan dia juga pantang mengalah.

6 Memandang mata
Ini dalah sifat lelaki yang yakin dan berterus terang. Dia juga sentiasa memberi perhatian, berusaha menjaga hati semua orang, tidak kira bagaimana rapatnya hubungannya dengan orang tersebut.

7 Sensitif pada jarak
Bila bercakap dengan orang lain, lelaki ini duduk atau berdiri pada jarak tertentu bergantung kepada sejauhmana kemesraannya dengan orang itu. Dia jenis lelaki yang tahu apa yang insan lain tidak suka.

8 Meniru gerak
Lelaki ini terpengaruh dengan rasa dan tingkah laku orang lain yang suka mempengaruhinya. Dia mudah di bawa berbincang dan suka menurut asalkan ia tidak menimbulkan masalah.
Cara-cara mengenal tingkah laku di atas adalah di antara cara untuk mengenal lelaki dan sekurang-kurangnya wanita boleh bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan

*wa rasa wa lebih ke no 4 dan 7 ...hehehehe

Wednesday, April 8, 2009

Muttons To Midnight & Others









Wat About You?


You are The Emperor


Stability, power, protection, realization; a great person.


The Emperor is the great authority figure of the Tarot, so it represents
fathers, father-figures and employers. There is a lot of aggression and violence
too.


The Emperor naturally follows the Empress. Like an infant, he is filled with enthuiasm, energy, aggression. He is direct, guileless and all too often irresistible. Unfortunately, like a baby he can also be a tyrant. Impatient, demanding, controlling. In the best of circumstances, he signifies the leader that everyone wants to follow, sitting on a throne that indicates the solid foundation of an Empire he created, loves and rules with intelligence and enthusiasm. But that throne can also be a trap, a responsibility that has the Emperor feeling restless, bored and discontent.


What Tarot Card are You?
Take the Test to Find Out.

Saturday, April 4, 2009

Mengenali Gadis Yang Bukan Dara - wa tak jamin 100% betul




Sebenarnya, melalui tapak tangan kita boleh membuat penelitian berbagai aspek tentang perangai atau sikap seseorang itu sama ada lelaki atau perempuan. Melalui tapak tangan juga kita boleh merenung masa lampaunya dan apakah yang tersirat dihatinya. Sentuhan ini disebut sentuhan antara hati ke hati. Akan tetapi ilmu meneliti tapak tangan ini tidaklah perlu mempunyai ilmu firasat atau batin. Memadai dengan melihat beberapa perubahan fizikal tapak tangan seseorang itu, sama ada mereka yang kuat bekerja, malas atau bermacam-macam lagi.

Justeru itu untuk memastikan seseorang gadis itu masih dara melalui tapak tangannya. Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanannya menandakan gadis itu sudah tiada dara. Jika gadis itu masih dara, telapak tangannya samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak. Keretakan ini kelihatan jelas dengan urat-urat walaupun tangan gadis itu lembut. Sebalikknya gadis yang masih ada dara akan kelihatan kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin dan lembut. Sebaliknya mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan tapak tangan kanannya, warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan terlalu mudah menolak balik ke asal.

Walau bagaimanapun tidak semua gadis akan mempunyai sisi reka bentuk yang dinyatakan sedemikian. Ini selalunya berlaku pada gadis yang berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan kedudukan sebenar gadis itu antara masih dara atau tidak, anda juga oleh memerhatikan pada bahagian tengah tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya. Akan tetapi garisan itu tidak putus bermakna gadis itu masih suci.

Selain daripada tapak tangan, ibu jari dan jari ******king juga boleh memberikan petunjuk sama ada gadis itu masih suci atau tidak. Untuk tujuan itu anda banya perlu menyentuh ibu jarinya dan genggam selama satu minit. Jika ibu jarinya panas dan kelihatan merah apabila dilepaskan dari genggaman anda, gadis itu masih dara.

Akan tetapi jika jari itu kelihatan kecut dan pucat walaupun panas, gadis itu sudah tiada suci lagi.

Untuk melihat jari ******king pula anda hendaklah memegang jari ******king gadis itu dengan sedikit kuat selama seminit, kemudian lepaskan. Tanyakan kepadanya bagaimana rasa jari ******kingnya setelah digenggam dan dilepaskan.

Jika gadis itu mengatakan tiada rasa apa-apa, bermakna dia sudah hilang dara. Tetapi jika dia berkata sesuatu yang sebagai contohnya, berdenyut, berdebar jantungnya, tersentuh perasaan pada hatinya atau setidak-tidaknya sedikit sakit yang berdenyut pada jarinya, maka gadis itu suci.

Biasanya sentuhan yang saya maksudkan ini hanya boleh dilakukan antara lelaki dan perempuan sahaja. Jika perempuan dengan perempuan melakukannya ia tidak memberi kesan kepada yang melakukannya. Tetapi untuk tujuan meneliti tapak tangan, anda sendiri boleh melakukannya dengan memerhati garis-garis yang ada. Jangan risau jika terdapat garis-garis pecah pada telapak tangan anda jika anda masih dara. Sebenarnya ada kemungkinan oleh kerana anda bekerja agak keras, maka terdapat pada bahagian tapak tangan anda pecah-pecah atau berurat.

Thursday, April 2, 2009

nICE Hindi song



2009 nEW sONGS













Blog nie dah dijengok sebanyak

FeedBurner FeedCount

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics TM

Subscribe to Jibon007

RECENT READER

Visitors From