Global Incident Map (Reloads Every 460 seconds)

ANYTHING U WANNA KNOW .....

Subscribe to Jibon007

Pic of The Day

Photobucket

Tuesday, February 6, 2007

Tangan Sapo tu?


 

Ni ah...aku nak stori pada yang belum kahwin/atau baru nak berpasangan
Ko semua cuba CHECK tapak tangan tunang/pasangan/couple kauorg
dulu.....ada tak macam gambar attach tu?...Iaitu garisan tu betul betul
tegak dan jelas kelihatan mcm diatas tu?

Kalau ada......hehehe nasiblah...
Sebab pada org yang memiliki tangan macam nie........
KALAU LEMPANG muka orang.......berdesing telinga yg kena tue
Mula mula tu aku pun tak tahu benda benda mcm nie

TAPI dah
beberapa orang bila TERPERASAN tapak tangan aku tu...BIASANYA
akan beri nasihat tu..."KO KALAU BOLE JGNLER SEKALI KALI
TAMPAR MUKA ORG DGN TANGAN KO TUE"
baru aku take
note pasal benda nie....Tapi so far nie...seumur hidupTAK PERNAH
tampor org lerrr..CUMA sekali tu ....Tertengkar mulut dgn seseorg tue
geram punya pasal aku tampar ke kerusi ekskutifnya....hehehe..
PATAH bhg duduk/sandarnya dgn kaki kerusi tue.hehehhe
Ko org nak caya ke tidak....aku tak paksa...BUT it happen to me!

So apa yg aku nak kata disini ialah....pada kauorg yg berpasangan
dgn org org nie.....REMINDkan dia....MUNGKIN dia tak tahu.....Kang
tak sengaja ada yg masuk wad .....





Blog nie dah dijengok sebanyak

FeedBurner FeedCount

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics TM

Subscribe to Jibon007

RECENT READER

Visitors From