Global Incident Map (Reloads Every 460 seconds)

ANYTHING U WANNA KNOW .....

Subscribe to Jibon007

Pic of The Day

Photobucket

Tuesday, February 6, 2007

TAU APA NIE?...



 
Taring Harimau.....
Bulan lepas kat Harian MEtro ada tulis ....ada org siap bayar
RM10,000. for that thing....hehehe nasib baik aku tak tahu
buyer tue.....SUREeeeee aku jual kat dia!....HALF PRICE pun
takpe.....

Panjangnya 4in....Mengikut ceriter org org yg dah check taring
nie.....semuanya telly(sama)...
Mukanya aje dah 2.5 - 3kaki...so bayangkanlah kalau siap badannya
ada yg dah check..pas tue cepat cepat ambik air sembahyang....
pasal nampak si rimau tue...ngeriii katanya...

Mengikut rekod si belang nie.....dah 3 org kena dgnnya....

Kalau ceriter dari aku pulak.....hehehhe aku TERTEST...
storinya ialah.....pada masa dulu tue....masa aku tengah awal
30an....ada member baik(D) aku tue kena pau(ugut) dgn seorg
yg bole dianggap pailang(R) jugak....
So si D nie ajak aku ke satu restoran TANPA beritahu yg dia nak
slowww talk dgn si R.Bila dah jumpa masa tue BARUler aku tahu
pertemuan tu...Aku pun sebenarrrrnya PANIK dan TAKUT....mana
taknya....konco konco R ada jugak masa tu....

Dalam keadaan panik&takut...aku pun rasa marah jugak....
ialah..marah pasal si D tipu aku....tak beritahu tujuannya.....
Dalam keadaan marah(takut takut)...aku ada jugak masuk
campur dlm percakapan diaorg tu....THEN aku perasan si R
macam gaman/gelabah/ siap tak berani tengok muka aku
bila kita berbual
Dipendekkan stori......(aku nie jenis malas nak details sangat)
last last...si R sekarang nie....jadi member gua pulak
.......hehehhehe pelik kan?

So apa yg dikatakan kat METRO tu.....entahlah nak caya ke tidak
BUT to me....KALAU SIPEMAKAI tu dlm
KEADAAN MARAH...
pucat lesi org TAU!....jadi pulak kesannya.....

sekian terimakasih.....wahcha.....hahaha....

Blog nie dah dijengok sebanyak

FeedBurner FeedCount

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics TM

Subscribe to Jibon007

RECENT READER

Visitors From