Global Incident Map (Reloads Every 460 seconds)

ANYTHING U WANNA KNOW .....

Subscribe to Jibon007

Pic of The Day

Photobucket

Wednesday, May 16, 2007

TERJUMPA JUGAK AKHIRNYA....Putera Sleeping Beauty!


Kali nie aku nak memperkenalkan seorang member nie..
Hobinya...hihihi Tidoq!...Pantang aje ada masa terluang cikit,dia nie mesti tidur..
(TAPI BUKAN
MASA KEJENYA LAHHH)

Tak kira masa beb!!...(lagi sekali wa nak kata beb...
BUKAN MASA KEJENYA)
Pasal tu kalau dia dah lepas waktu keje ke atau cuti,aku mesti RANCANGKAN sesuatu benda/projek yang
nak dilakukan dengan membabitkan dia nie seorang....hehhe TAKNAK beri dia chance nak tiduq

Tapi apa yang aku respek ialah.....kejenya...cukup bahaya dan mencabarkan...silap silap nyawa
pun bole hilang...wa ceriter sama lu beb!...

Pasal hobinya lah......aku kata
TERJUMPA JUGAK AKHIRNYA ....seorang
Putera Sleeping Beauty





p.s* 
bro jgn mare tau.....hehehe kira best apa...muka lu masuk internet....
        jibon nak  pun...tak dapat tau!....wahkahkahkah...



No comments:

Blog nie dah dijengok sebanyak

FeedBurner FeedCount

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics TM

Subscribe to Jibon007

RECENT READER

Visitors From